Ekonomi

Pastel’den yeni marka: PastelLab

Sosyal medyanın da etkisiyle güzellik ve kişisel bakım rutinlerinin önemi artarken, tüketicilerin eğilimleri sektörün dinamiklerini belirliyor. Araştırmalara göre tüketicilerin yüzde 42’si güzellik ve kişisel bakım ürünleri pazarında yaklaşık yüzde 50’lik paya sahip olan cilt bakımı alanındaki yeni markaları denemek istiyor. Bu beklentiyi de dikkate alan kozmetik markası Pastel, kişisel bakım ürünlerini PabteLab markasıyla tek bir koleksiyonda buluşturdu.

‘ÖZEL BİR YER EDİNMEYİ AMAÇLIYORUZ’

Tüketicilerin doğal güzelliği ön plana çıkararak sağlıklı bir cilde ulaşmalarını hedeflediklerini söyleyen Pastel’in CMO’su Jenia Pinto, şu ifadeleri kullandı:

“Türkiye’nin köklü kozmetik markası Pastel’in bünyesindeki yeni kişisel bakım markamız PastelLab ile güzellik algısını bilimsel bir yaklaşımla yeniden tanımlamaya odaklanıyoruz. Tüketicilerin onarıcı ve koruyucu cilt bakım rutininde özel bir yer edinmeyi amaçlıyoruz. Koleksiyonumuzdaki cilt, dudak ve tırnak bakımına yönelik ürünlerle cildin canlandırılmasına, arındırılmasına ve çevresel etkilerden korunmasına destek oluyoruz.”

Jenia Pinto şöyle devam etti: “Kişisel bakım ve güzellik ürünlerinin yalnızca iyi görünen değil, aynı zamanda sağlıklı bir cilt için üretilmesi gerektiğine inanıyoruz. Zaten sağlıksız bir cildin, ne kadar çok ürün kullanılsa da tamamıyla ve kalıcı bir şekilde iyi görünen bir yapıya ulaşması mümkün değil. Bu yüzden, besleyici yağlar, bitkisel özler ve yenilikçi aktif bileşenlerle zenginleştirdiğimiz koleksiyonumuzla, tüketicilerin hem sağlıklı hem de güzel bir cilde sahip olmasını sağlıyoruz. Gerçek güzelliğin kişinin kendine iyi bakmasıyla oluşabileceğine inanıyor ve ürünlerimizle güzellik anlayışını farklı bir boyuta taşıyoruz.”

ÜRÜNLERİN ÖZELLİKLERİ

Koleksiyonlarındaki ürünlerin sadece Watsons mağazalarında, watsons.com.tr’de ve Watsons Mobil Uygulamasında yer aldığını aktaran Pinto’nun aktardığına göre serideki cilt kategorisinde yer alan Pure Face Peeling Jel, mini kese etkisiyle cildi derinlemesine temizlerken, nemini koruyarak ışıltı kazandırıyor. Lip Scrub, dudakları ölü derilerden arındırarak canlı ve pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. Sleeping Mask ise dudaklarda koruyucu bir tabaka oluşturarak uzun süre nemi hapsediyor ve düzenli kullanımla ince çizgileri azaltıyor. Cuticle Nail Care Cream de tırnakları nemlendirirken hem koruyor hem de yeniliyor.

Watsons Türkiye Ticaret ve Pazarlama Direktörü Cem Demiröz ise yapılan iş birliği ile ilgili şu değerlendirmelerde bulundu:

“Watsons Türkiye olarak müşterilerimize 62 ilde 400’e yakın mağazamızla Watsons.com.tr ve Watsons mobil uygulamamızla 7/24 O+O (online + offline) hizmet veriyoruz. Dolayısıyla bu büyük ekosistemin içinde 7 ana kategori, 34 alt kategori olmak üzere 180 ürün grubunda faaliyet göstererek çok büyük bir kitleye ulaşıyoruz. Pastel’in bünyesindeki yeni kişisel bakım markası PastelLab’ın ise sadece Watsons’ta satılmasından dolayı büyük mutluluk duyuyoruz. Tüketicilerimizin de PastelLab’ı güzellik ve kişisel bakım rutinlerine ekleyeceğinden hiç şüphemiz yok. ”

(EKONOMİ SERVİSİ)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Eve otele gelen Escort bağcılar sitesi
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Koca Mustafapaşa Escort
Karlıtepe Escort
Muradiye Escort
Terazidere Escort
Yenidoğan Escort
Atatürk Escort
Türkoba Escort
Bayrampaşa Escort
Cevizlik Escort
Arnavutköy Escort
Tatlısu Escort
Kamiloba Escort
Gümüşyaka Escort
Bozkurt Escort
Ihlamurkuyu Escort
Yayla Escort
Ferhatpaşa Escort
Bahçelievler Escort
İnönü Escort
Rami Cuma Escort
Çakmaklı Escort
Maden Escort
Geredeli Escort
Karayolları Escort
Fevzi Çakmak Escort
Kadıköy Escort
Tepeören Escort
Hastane Escort
Tahtakale Escort
Soğullu Escort
Zeynep Kamil Escort
Maltepe Escort
Yeni Escort
Fatih Escort
Osmanağa Escort
Arnavutköy Escort
Zühtüpaşa Escort
Yavuz Selim Escort
Pınar Escort
İnönü Escort
Şerifali Escort
Çayırbaşı Escort
Ballıca Escort
Cumhuriyet Escort